2016年3月7日 星期一

2016年03月08日 利字當頭:大炒家懲股場老千

李小加最新言論,又吹縐了一池春水。話說,他在堅持推第三板的時候,像吞下了「誠實豆沙包」一樣,承認股市上有「老千股」。
賭徒:「我竟然有少少鍾意咗佢。」最愛在刀口上搵食的賭徒這樣說。師爺:「你估個個都學得你一樣當股場係賭場?好多公公婆婆家陣買股票當存款。如佢哋買咗妖股,之後日日去港交所、證監抗議,你代老闆出去接信?」
賭徒:「十賭九騙,願賭服輸。邊個叫你哋師爺講到只要做足功課,就一定贏錢,抵你哋俾人鬧。當年,雷曼個招牌夠大啦啩?跌落嚟咪搞到成條皇后大道中都係示威者囉。」師爺:「納稅人出糧畀我哋,唔做啲嘢點得呀?」
賭徒:「你知唔知我同你最大分別係乜?就係我知道投機有風險,亦冇可能逃避,你哋就雖然好驚風險,但又唔明白咩叫風險,所以好天真以為可減低風險。李小加作為交易所總裁,其實只係賭場話事人,最緊要令賭注有增長,至於閣下輸贏,貴客自理;甚至乎,場內放數活動,佢都只會隻眼開隻眼閉。」
師爺:「搞到成個場都係老千搵食,邊有散客幫襯?最後咪又係死路一條?」賭徒:「散客值幾多錢?至於打擊老千,你真係識條鐵?一日都係你哋搞到咁難沽空,先至會做到隻隻殼都敲落有迴音!夠膽,咪放寬沽空囉!只要沽空成本合理,我肯定有國際級對沖基金入來,教訓妖股。不過,我睇死你哋唔會。唔信?賭幾多吖?」